WORKPLACE MANAGEMENT
gebruik je kantoorruimte slim en efficiënt
In deze tijden van wisselende bezettingen en hybride werkvormen, wordt werkplekbeheer steeds complexer. Ook hebben medewerkers hoge verwachtingen van de werkplekken waar ze tijd doorbrengen. Om hybride werken te versterken en de fysieke werkvloer te optimaliseren, is het van belang om kantoorruimtes doelmatig en efficiënt te gebruiken. Met onze oplossingen voor workplacemanagement ondersteunen we jouw organisatie bij het perfect faciliteren van activiteiten van medewerkers en het optimaliseren van de ruimte.
Alles afgestemd voor een optimaal resultaat
Workplacemanagement gaat over de optimalisatie van de fysieke werkomgeving, het stroomlijnen van de manieren van werken op kantoor en het creëren van een positieve werkplekervaring. Met behulp van technologie stemmen we de werkomgeving af op de gebruiker en realiseren we een comfortabele en stimulerende kantooromgeving, waar je de aanwezige faciliteiten optimaal kunt inzetten. Van bezoekersregistratie tot ruimtereservering en van catering tot parkeersysteem: alles is op elkaar afgestemd voor een optimaal resultaat.
Onze oplossingen
Wij bieden verschillende oplossingen voor werkplekbeheer, zoals room- en deskbookingoplossingen en een digitaal bezoekersregistratiesysteem. Room- en deskbookingoplossingen zorgen ervoor dat de juiste faciliteiten voor de juiste mensen op het juiste tijdstip beschikbaar zijn. Medewerkers hebben inzicht in de beschikbaarheid van ruimtes en werkplekken en de mogelijkheid om deze te reserveren. Daarbij is het ook mogelijk om ondersteunende faciliteiten zoals catering en audiovisuele middelen te reserveren. Beheerders kunnen inzichten gebruiken voor het plannen van de schoonmaak of onderhoudswerkzaamheden. Een digitaal bezoekersregistratiesysteem maakt het mogelijk om de gehele bezoekersreis, van uitnodiging tot vertrek, te stroomlijnen: van parkeersysteem tot aanmeldzuil. Dit zorgt voor een optimale gastvrijheid en een professionele eerste indruk bij bezoekers. Uiteraard zijn onze oplossingen 100% AVG/GDPR-proof.
Voordelen
- Efficiënte en prettige werkomgeving. Tijdwinst, meer werkplezier en hogere productiviteit medewerkers.
- Waardevolle inzichten. Volledige inzage in bezettingsgraad ruimtes en werkplekken.
- Meer inzicht in bezoekersdata. Betere veiligheid bij noodgevallen en optimalisatie.
- Gastvrije en professionele uitstraling. Geschikt voor binnen en buiten, groot en klein.
- Optimale medewerkersbeleving. Creëren van een positieve werkplekervaring.
Graag inspireren we jou ook met slimme, innovatieve oplossingen die jouw verwachtingen overtreffen.
Neem contact op met onze smaakmakers.
Bel 073 6443 405 of stuur een e-mail naar info@jnv.nl