Onderhoud
Voel je zeker met een overeenkomst
Het service- en supportteam van JNV staat 7 dagen per week, 24/7 voor je klaar. Bij een probleem met jouw installatie of apparaat doen wij er alles aan om het ongemak te beperken en ervoor te zorgen dat dit zo snel mogelijk is opgelost. Vaak kan dit op afstand met remote support. En zo niet, dan zijn onze technici binnen de afgesproken tijd op locatie om het probleem op te lossen.
Ervaren en gecertificeerd
Onze professionals zijn ervaren en beschikken over alle benodigde certificeringen en opleidingen om jouw oplossingen te beheren, onderhouden en de beste service te verlenen. Zo zijn onze technische medewerkers VCA- VOL gecertificeerd. Als experts in ons vakgebied beschikken we over de relevante technische documentatie om problemen ter plaatse op te lossen. Hierbij kun je denken aan werktekeningen, software- en netwerkgegevens en kabelplannen.
Onderhoudsovereenkomst
Met een onderhoudsovereenkomst heb jij geen omkijken naar het onderhoud van je AV-installatie(s). Je hoeft niet langer bij te houden wanneer het tijd is voor onderhoud en geen contact op te nemen om dit in te plannen: wij nemen alle zorg uit handen. Zo kun jij je op andere zaken focussen. Bovendien zorgt onderhoud via een onderhoudsovereenkomst voor een regelmatig onderhoud, wat de kans op defecten minimaliseert en problemen oplost nog voordat ze kunnen ontstaan.
Wanneer je een onderhoudsovereenkomst afsluit, controleren we jaarlijks al je AV- apparatuur. We inspecteren de apparatuur en controleren connecties, voeren functietesten en firmware-updates uit en lossen kleine storingen direct op. Na de onderhoudsbeurt ontvang je een rapportage. Daarnaast monitoren we actief geïnstalleerde systemen en vervangen we apparatuur als dat noodzakelijk is. Bovendien ben je verzekerd van een gegarandeerde responstijd en opvolging op een storingsmelding.